برنامج الكترونى لمقرر اللغة العربية لتنمية الفهم القرائى لدى طلاب المرحلة الثانوية فى ضوء معايير الجودة للتعليم الالكترونى / (Record no. 24476)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02262nam a2200349 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223025949.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 091112s2009 ua dh f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level ماجستير
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.03.M.Sc.2009.مح.ب
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name محمد احمد عبده حسن
245 10 - TITLE STATEMENT
Title برنامج الكترونى لمقرر اللغة العربية لتنمية الفهم القرائى لدى طلاب المرحلة الثانوية فى ضوء معايير الجودة للتعليم الالكترونى /
Statement of responsibility, etc. محمد احمد عبده حسن ؛ اشراف حسين بشير محمود : على احمد مدكور
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Electronic program of the Arabic language course for the development of reading comprehension of secondary school students in the light of quality standards E-learning
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. محمد احمد عبده حسن :
Date of publication, distribution, etc. 2009
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 274 ص :
Other physical details رسوم بيانية : مثيليات ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (ماجستير) - جامعة القاهرة - معهد الدراسات والبحوث التربوية - قسم تكنولوجيا التعليم
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. هدف البحث الوقوف على فاعلية البرنامج الالكترونى المقترح لتنمية الفهم القرائى لدى طلاب الصف الاول الثانوى فى ضوء معايير الجودة للتعلم الالكترونى ولتحقيق هذا الهدف توصل البحث الى قائمة معايير جودة التعلم الالكترونى للغة العربية والتى تكونت من ( 4) اربعة مجالات و(11) احد عشر معيارا و(106) مائة وستة مؤشرا
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التعلم الالكترونى
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term برنامج الكترونى
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term معايير الجودة
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name حسين بشير محمود :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name على احمد مدكور :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
902 ## - LOCAL DATA ELEMENT B, LDB (RLIN)
No. of Items 1
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Enas
Reviser Cataloger
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Mustafa
Reviser Revisor
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.03.M.Sc.2009.مح.ب 01010100014484000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.03.M.Sc.2009.مح.ب 01020100014484000 22.09.2023 CD - Rom 14484.CD
Cairo University Libraries Portal Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contacts: new-lib@cl.cu.edu.eg | cnul@cl.cu.edu.eg
CUCL logo CNUL logo
© All rights reserved — Cairo University Libraries
CUCL logo
Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contact: new-lib@cl.cu.edu.eg © All rights reserved — New Central Library
CNUL logo
Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contact: cnul@cl.cu.edu.eg © All rights reserved — Cairo National University Library