header

فاعلية برنامج إلكترونى عن بعد لتنمية أداء معلمى العلوم واتجاهاتهم نحوه فى الجمهورية اليمنية فى ضوء احتياجاتهم المهنية / (Record no. 31358)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02758cam a2200349 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223030256.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 100919s2010 ua h f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level دكتوراه
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.03.Ph.D.2010.اح.ف
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name أحمد محمد عبدالرزاق النويهى
245 10 - TITLE STATEMENT
Title فاعلية برنامج إلكترونى عن بعد لتنمية أداء معلمى العلوم واتجاهاتهم نحوه فى الجمهورية اليمنية فى ضوء احتياجاتهم المهنية /
Statement of responsibility, etc. أحمد محمد عبدالرزاق النويهى ؛ اشراف حسين بشير محمود : سميرة السيد عبدالعال : منى محمد الجزار
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Effectiveness of a distance electronic program on the development of the performance of science teachers and their attitudes towards it in the republic of Yemen in the light of their professional needs
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. أحمد محمد عبدالرزاق النويهى :
Date of publication, distribution, etc. 2010
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 265ص :
Other physical details مثيليات ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (دكتوراه) - جامعة القاهرة - معهد الدراسات التربوية - قسم تكنولوجيا التعليم
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. يهدف البحث الحالى إلى فاعلية برنامج إلكترونى عن بعد أداء معلمى العلوم واتجاهاتهم نحوه فى الجمهورية اليمنية فى ضوء احتياجاتهم المهنية واستخدم الباحث الدراسة شبه التجريبية حيث تكونت عينة البحث من (40 ) معلما ومعلمة من معلمى العلوم المرحلة الأساسية فى أمانة العاصمة صنعاء حيث تم تقسيم العينة إلى مجموعتين متساويتين ضابطة وعددها (20) معلما ومعلمة جرى تدريب أفرادها على محتوى البرنامج بالطريقة الإعتيادية وجها لوجه بالمعهد العالى للتأهيل وتدريب المعلمين بأمانة العاصمة
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term الجمهورية اليمنية
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term برنامج إلكترونى عن بعد
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term تنمية أداء معلمى العلوم واتجاهاتهم نحوه
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name حسين بشير محمود :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name سميرة السيد عبدالعال :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name منى محمد الجزار :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Fatma
Reviser Cataloger
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.03.Ph.D.2010.اح.ف 01010100015255000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.03.Ph.D.2010.اح.ف 01020100015255000 22.09.2023 CD - Rom 15255 .CD
Under the supervision of New Central Library Manager

Implemented and Customized by: Eng.M.Mohamady
Contact:   info@cl.cu.edu.eg

© All rights reserved  New Central Library