أثر برنامج قائم على توظيف ما وراء المعرفة في أسلوب الحل الإبتكاري للمشكلات الرياضية لدى التلاميذ العاديين وذوي صعوبات التعلم في المرحلة الإعدادية : (Record no. 52419)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02931cam a2200337 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223031310.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 150921s2015 ua f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level دكتوراه
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.09.Ph.D.2015.سع.أ
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name سعاد سيد نصر رفاعي
245 10 - TITLE STATEMENT
Title أثر برنامج قائم على توظيف ما وراء المعرفة في أسلوب الحل الإبتكاري للمشكلات الرياضية لدى التلاميذ العاديين وذوي صعوبات التعلم في المرحلة الإعدادية :
Remainder of title دراسة تجريبية مقارنة /
Statement of responsibility, etc. سعاد سيد نصر رفاعي ؛ اشراف محمد عاطف عطيفى : رشا سمير عوض
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title The Effect of A program Based on Meta Cognitive Functioning in Problem Solving for Students with AndMathematical creative Without learning Disabilities in Preparatory School :
Remainder of title (A comparative Experimental study)
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. سعاد سيد نصر رفاعي :
Date of publication, distribution, etc. 2015
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 281ص ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (دكتوراه) - جامعة القاهرة - معهد الدراسات والبحوث التربوية - قسم علم النفس التربوى
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. تهدف الدراسة الحالية إلى التعرف على أثر برنامج قائم على توظيف ما وراء المعرفة في أسلوب الحل الإبتكاري للمشكلات الرياضية لدى التلاميذ العاديين وذوي صعوبات التعلم في المرحلة الإعدادية: على عينة ( 110 تلميذ وتلميذة ) من تلاميذ الصف الثاني الإعدادي العاديين وذوي صعوبات التعلم في الرياضيات: تم تدريبهم على استراتيجيات ومهارات ما وراء المعرفة لتحسين الحل الايتكاري للمشكلات الرياضية لديهم : وتم الوصول لمعادلة تنبؤية لمستوى الحل الإبتكاري للمشكلات الرياضية من خلال مهارات ما وراء المعرفة لدى التلاميذ العاديين وذوي صعوبات التعلم في الرياضيات
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term أثر برنامج قائم على توظيف ماوراءالمعرفة
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التلاميذ العاديين وذوي صعوبات تعلم الرياضيات
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term الحل الإبتكارى للمشكلات الرياضية
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name رشا سمير عوض :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name محمد عاطف عطيفي :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Aml
Reviser Cataloger
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.09.Ph.D.2015.سع.أ 01010100020789000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.09.Ph.D.2015.سع.أ 01020100020789000 22.09.2023 CD - Rom 20789.CD
Cairo University Libraries Portal Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contacts: new-lib@cl.cu.edu.eg | cnul@cl.cu.edu.eg
CUCL logo CNUL logo
© All rights reserved — Cairo University Libraries
CUCL logo
Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contact: new-lib@cl.cu.edu.eg © All rights reserved — New Central Library
CNUL logo
Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contact: cnul@cl.cu.edu.eg © All rights reserved — Cairo National University Library