تصور مقترح لدور المدارس الحقلية للمزارعين في تحقيق التنميةالمستدامة : ”دراسة من منظور تعليم الكبار / اعداد مروة أحمد محسن جلال؛ اشراف ا.د. محمد رفعت حسنين,ا.د. عمرو أحمد مصطفى.
Material type:
TextLanguage: Arabic Summary language: Arabic, English Producer: 2021Description: 192صفحة. : ايضاحيات؛ 25سم. CDContent type: - text
- Unmediated
- volume
- a proposed perspective for the role of farmers’ field schools in achieving the sustainable development”study from an adult education perspective ” [Added title page title]
- 633
- صدر أيضًا كقرص مدمج.
| Item type | Current library | Home library | Call number | Status | Barcode | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Thesis
|
قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | Cai01 23 07 M.Sc 2021 ري.ف. (Browse shelf(Opens below)) | Not for loan | 01010100029967000 |
أطروحة (ماجستير)-جامعة القاهرة، 2021.
ببليوجرافيا: صفحات. 171-180.
تهدف الدراسة إلى تفعيل دور المدارس الحقلية للمزارعين فى تحقيق أهداف التنمية المستدامة لمياه الري وذلك تصميم تصور مقترح، بالإضافة إلى توضيح دور كلاً من المزارعين والمدارس الحقلية ومهندسي التوجيه المائي فى الحفاظ على مياه الري.
The study aimed to activate the role of farmers’ field schools in achieving sustainable development goals for water irrigation through build proposed perspective, in addition to clarifying the role of farmers field schools and water engineers in conserving water irrigation.
صدر أيضًا كقرص مدمج.
النص بالعربية والملخص بالإنجليزية.
There are no comments on this title.