Energy efficiency assessment of technical school buildings : using the dynamic energy model and energy baseline estimation / Salma Mohamed Mohamed Hassan Elbahy ; Ayman Hassaan
Material type:
TextPublication details: 2022.Content type: - text
- Unmediated
- volume
- تقييم كفاءة الطاقة لمبانى مدارس التعليم الفني باستخدام نموذجا لطاقة الديناميكي وتقدير معيارالطاقة المرجعى
- 624
| Item type | Current library | Home library | Call number | Status | Barcode | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Thesis
|
قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | Cai01.13.02.M.Sc.2021.Sa.E (Browse shelf(Opens below)) | Not for loan | 01010110085932000 |
Browsing المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
| No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
| Cai01.13.02.M.Sc.2021.Re.E Early architecture design quality optimization using BIM / | Cai01.13.02.M.Sc.2021.Sa.D The design of residential living spaces, and the influence of user needs, activities, and preferences / | Cai01.13.02.M.Sc.2021.Sa.D The design of residential living spaces, and the influence of user needs, activities, and preferences / | Cai01.13.02.M.Sc.2021.Sa.E Energy efficiency assessment of technical school buildings : using the dynamic energy model and energy baseline estimation / | Cai01.13.02.M.Sc.2021.Sa.L Landscape effect on the building energy saving / | Cai01.13.02.M.Sc.2021.Sa.L Landscape effect on the building energy saving / | Cai01.13.02.M.Sc.2021.Sa.N Naotechnology as a tool for designing energy efficient building / |
Thesis (M.Sc.)-Cairo University - Faculty of Engineering - Department of Architectural Engineering
Bibliography: p. 171-179.
يهدف هذا البحث إلى تقييم أداء الطاقة في مبنى التعليم والتدريب الفني. علاوة على ذلك ،دراسة أثر أداء طاقة المبنى على الرضا الجسدي للطالب وأدائه الأكاديمي. يتم تحقيق هذه الأهداف من خلال نوعين من الطرق البحثية: نظريا وتجريبيًا. من الناحية النظرية ، تضمنت الدراسة تجميعًا ومناقشة للأدبيات ذات الصلة لتطوير مدرسة التعليم والتدريب الفنى والمهني ، وتقييم أداء المبنى التعليمي. تجريبيًا ، يتم استخدام تحليل دراسة الحالة مع المقابلات شبه المنظمة والتحليل التفصيلي والتحليل الإحصائي ونموذج المعايرة
There are no comments on this title.