نموذج مقترح لدور التسويق التفاعلى فى تحسين القدرة التنافسية للمنظمات : بالتطبيق على مجال التعلم عن بعد / نيفين سعيد بيومى عيسوى ؛ إشراف عائشة مصطفى المنياوى : جيهان عبدالمنعم رجب
Material type:
- A proposed model of interactive marketing role in improving the competitive abillty of organization : An applied study on distance learning sector [Added title page title]
Item type | Current library | Home library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
قاعة المكتبات المهداة - الدور الرابع | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | Cai01.34.Ph.D.2010.نيـ.ن (Browse shelf(Opens below)) | Cai01.34.Ph.D.2010.نيـ.ن.D.H | Not for loan | 01010100028781000 |
إهداء من مكتبة الدكتورة داليا عبدالستار الحلوجى
اطروحة (دكتوراه) - جامعة عين شمس - كلية التجارة - قسم إدارة أعمال
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.