Local cover image
Local cover image
Image from OpenLibrary

برنامج الكترونى لمقرر اللغة العربية لتنمية الفهم القرائى لدى طلاب المرحلة الثانوية فى ضوء معايير الجودة للتعليم الالكترونى / محمد احمد عبده حسن ؛ اشراف حسين بشير محمود : على احمد مدكور

By: Contributor(s): Material type: TextLanguage: Arabic Publication details: القاهرة : محمد احمد عبده حسن : 2009Description: 274 ص : رسوم بيانية : مثيليات ؛ 25سمOther title:
  • Electronic program of the Arabic language course for the development of reading comprehension of secondary school students in the light of quality standards E-learning [Added title page title]
Subject(s): Online resources: Available additional physical forms:
  • صدر ايضا كقرص مدمج
Dissertation note: اطروحة (ماجستير) - جامعة القاهرة - معهد الدراسات والبحوث التربوية - قسم تكنولوجيا التعليم Summary: هدف البحث الوقوف على فاعلية البرنامج الالكترونى المقترح لتنمية الفهم القرائى لدى طلاب الصف الاول الثانوى فى ضوء معايير الجودة للتعلم الالكترونى ولتحقيق هذا الهدف توصل البحث الى قائمة معايير جودة التعلم الالكترونى للغة العربية والتى تكونت من ( 4) اربعة مجالات و(11) احد عشر معيارا و(106) مائة وستة مؤشرا
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Home library Call number Copy number Status Barcode
Thesis قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة Cai01.23.03.M.Sc.2009.مح.ب (Browse shelf(Opens below)) Not for loan 01010100014484000
CD - Rom مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة Cai01.23.03.M.Sc.2009.مح.ب (Browse shelf(Opens below)) 14484.CD Not for loan 01020100014484000

Browsing المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)

اطروحة (ماجستير) - جامعة القاهرة - معهد الدراسات والبحوث التربوية - قسم تكنولوجيا التعليم

هدف البحث الوقوف على فاعلية البرنامج الالكترونى المقترح لتنمية الفهم القرائى لدى طلاب الصف الاول الثانوى فى ضوء معايير الجودة للتعلم الالكترونى ولتحقيق هذا الهدف توصل البحث الى قائمة معايير جودة التعلم الالكترونى للغة العربية والتى تكونت من ( 4) اربعة مجالات و(11) احد عشر معيارا و(106) مائة وستة مؤشرا

صدر ايضا كقرص مدمج

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share
Cairo University Libraries Portal Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contacts: new-lib@cl.cu.edu.eg | cnul@cl.cu.edu.eg
CUCL logo CNUL logo
© All rights reserved — Cairo University Libraries
CUCL logo
Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contact: new-lib@cl.cu.edu.eg © All rights reserved — New Central Library
CNUL logo
Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contact: cnul@cl.cu.edu.eg © All rights reserved — Cairo National University Library